Isnin, Julai 05, 2010

terpaksa berpisah

hehe. jahat je tajuk.

sementara ni, duduk jauh jauh dengan encik suami...

balik rumah ibu, lepaskan rindu..hehe..=)

adik pun baru pulang. jadi mahu habiskan masa bersama.

tadi, masa nak tinggalkan encik suami, aku peluk dan cium beliau. huh. jarang aku tinggalkan beliau. selalunya beliau yang tinggalkan aku atas urusan kerja.

harap makan minum encik suami terjaga. baru beberapa jam, dah mula rindukan encik suami.
tadi pun beliau mengadu sakit sakit perut. saje lah tu. mahu bermanja.

sudah lewat, mahu tidur.\
mahu mimpi yang indah indah.

selamat malam sayangku.

4 ulasan:

eelobor berkata...

dah tertukar...sayangkan suami tinggal2 kan....

chekgu Moe berkata...

eelobor~ sayang sangat2..hehe..=)

Sharinginfoz berkata...

tak apalah pengorbanan..... yang penting banyak cara kita boleh berhubung... by the way jom tukar link...

http://sharinginfoz.blogspot.com

chekgu Moe berkata...

sharinginfoz~ haah...betul tu...hehe..bukan macam zaman dulu kan...=)

okay. mari bertukar! hehe. thanks ya visit sini..=)

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...