Jumaat, Julai 16, 2010

keluar dengan wanita sarat mengandung

wah. tak jadi lah nak mengecop sijil2 si adik. ingatkan sekejap berjumpa wanita sarat mengandung itu. rupanya lama! hehe. begitu lah kalau berjumpa. berborak segala jenis topik yang ada. macam macam.

sekejap sekejap wanita itu menyuruh aku memegang perut bulatnya. wah! bayi di dalam menendang! hehe. eh, bukan menendang. yang aku rasa itu, adalah punggung bayi tersebut. haha. sangat comel.

kami berjalan jalan, melihat apa yang menarik perhatian. tidak ada aktiviti membeli pun. kerana ketiadaan wang ringgit. haha. ketawa pula. maklumlah. masih belum bergaji. tidak mahu menyusahkan suami memenuhi nafsu yang satu ini.

aku berkenan sebuah tas tangan. mahu membeli yang itu. mungkin akan memberi kata kata manis kepada si adik. mana tahu berjaya.


ini lukisan wanita sarat mengandung itu. comel juga. ok. mahu beradu sekejap. jumpa lagi.

2 ulasan:

Dancin' Daffodilys berkata...

cess... dpt name wanita sarat mengandung..

hehe..thx molie... cpt2la dpt posting cekgu n pindah kat u,ah sebelah.. nanti bleh swim2 kat putrajaya!

chekgu Moe berkata...

hahah...
harap2 dapat jadik macam amat gak!!! heh

aminnn!! semoga cepat2 dapat posting. dapat pindah rumah dan nak beli beg tangan tadi. yeh yeh. hehe..=)

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...