Rabu, Julai 28, 2010

terima kasih kawan-kawan!


terima kasih ye buat kawan-kawan sudi datang melawat di sini. terima kasih juga buat anasir-anasir jahat yang pernah singgah sehingga membuatkan aku sedikit tergugat.

terima kasih kepada 61 orang ini. harap ianya bertambah ye!

kat sini nak kredit kat abg ben ashaari sebab beliau banyak bagi peluang. ikut segmen beliau. best-best! thanks ya! :)


baru 61 orang pun nak kecoh. bukan kecoh. nak hargai. :)

6 ulasan:

hentakbelipat berkata...

ok saya tmbh jadi 61 ok?

chekgu Moe berkata...

hentakberlipat~ okay saje. =)

mizzbutterfly berkata...

same2 cikgu molie..

chekgu Moe berkata...

mizzbutterfly..:)

Amir Izzat berkata...

wah! tahniah! satu anjakan paradigma.. hehe..sal ada nama Amir Izzat tue? kih3.. tak lama lagi akan mencapai seratus ..cuma......

chekgu Moe berkata...

amir izzat.. itu lah pasal...mungkin cursor di situ waktu itu. hmm.. terlalu ramai follower pun tak best jugak bagi saye, sebab nnt tak terlawat blog mereka. sedang2 saja. =)

apa yang cuma....?

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...