Khamis, Julai 29, 2010

cubaan anak dara melarikan diri

satu malam yang hening. ada cubaan melarikan diri di sebuah kawasan bandar. nasib baik orang kampung (tadi kata bandar, ni kampung pulak?) perasan akan aktiviti itu. jadi, tidak berjaya lah cubaan dua anak dara untuk melarikan diri. hehehehe~

kantoi. haha. aduh. ni lah bahana apabila pantang jumpa anak kucing. mahu dikutip kesemuanya. lepas ni tak akan kutip lagi. cukup lah dua ekor ini, salah seekor sedang bunting. ^_^

5 ulasan:

makdara TERDIVA berkata...

dasyat! bunting2 pun ade energy nak pnjt2..hehe

chekgu Moe berkata...

makdara terdiva~ itu lah. pantang dibuka tingkapnya, terus memanjat. habis montot dia calar balar...

munna berkata...

anak dara skrg ni ... dah kantoi

cik bihah berkata...

alorh td bgtao ank dara tp bunting.. weeee.. ^_9..

singgah.. ;)

chekgu Moe berkata...

munna~ hehehe...kene pandai pilih skang ni..:p

cik bihah ~ hehe.. masih anak dara lah kot. lepas beranak baru jadi mak mak. hehe

:)

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...