Ahad, April 22, 2012

paryz~


Tv3 tadi mengingatkan kenangan ni......waaaaa~~~ in love~ always!

dah tukar eh?

awww... nampak sangat dah lame tak hapdet cerita kat blog... hmmm...akan terus berusaha nak update kisah menarik...tak menarik pun nak hapdet gaks! tak kire! hehehehe

ok..terkial-kial ngan setting baru blogspot ni.. ayyaiii.. lagi laaaa malas nak hapdet gini!

Jumaat, April 06, 2012

HFMD oi oi~

Alhamdulillah...adam aryan dah masuk setahun. masuk je setahun, kene pulak virus coxsakie tu.. alahaiii.. kecian anak mama... :)

rabu khamis dah mc, patut papa jaga adam hari ni... tapi bosh besar pulak tak bagi papa balik. meh meh meh...mama kene berkorban lagi.. alahai.. alahai... adam... ingat jasa mama ni ye... jangan lepas ni, dah besar..buang mama.. eh, kite takde keturunan buang buang sedara nih.... meh meh meh lagi...

hari ke 3, cecair bertompok dah bertukar warna..kuning, macam nanah.. sakit ke tak, entah la...respon adam normal je... makan nampak selera hari ni..abes satu mangkuk..sedap ke mama masak? takde rase pun makanan adam tu.. hehehe

tadi kebetulan ke klinik, skodeng adik jap. alhamdulillah. sihat budak tecik tu. tertonggeng dia kat dalam rahim mama.. hehe..telako.. siap lambai lambai macam biase... ish, lelaki ke perempuan eh? hmmm.. asalkan sihat... :) syukur...

okay lah.. tata!

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...