Khamis, Januari 02, 2014

selamat datang tahun 2014!

Salam!
Selamat sejantera!

Ok. Takde azam baru kot sebab tahun lepas punye pun tak tercapai..acane?

Hehehe...

Selamat tahu baru semua!
Semoga kita semua berlumba-lumba untuk menjadi manusia yang lebih baik..
Mana yang perangai jenis nak tengok buruk orang, lebih orang dia dengki tu, maka, sikit-sikit lah kita berubah jadi baik k..

Mana perangai jenis mengata tu, kurangkan lah mengata, banyakkan bersangka baik k..

Bukan mudah nak jadi lebih baik ni, sebab syaitan dah janji nak sesatkan anak cucu cicit Nabi Adam. Maka, marilah berubah k!

Hari ni birthday abah saya! Selamat hari jadi abah!moga abah sentiasa dalam lindunganNya..
Hari ni juga dah mula sesi persekolahan. Maknanya dah mula masuk kerja balik!

Weeeew~

Selamat semuanya ya!

Published with Blogger-droid v2.0.10

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...