Jumaat, Julai 30, 2010

Juara Imam Muda 2010

tahniah!

memang kamu best wahai Imam Muda Asyraf. =)
friendly dengan masyarakat. bekas guru pula tu. memang menarik.
tapi Imam muda Hizbur best jugak. dia nampak cool. nampak seorang yang tegas. ade aura sendiri.

apa-apa pun, bagi aku program ni adalah yang terbaik untuk tahun ni. sudah bosan dengan aksi melalak, oh, tensi...tensi...

isteri-isteri kedua-dua imam ni memang sungguh manis dilihat. malau-malu. sejuk hati aku tengok.

imam muda Hizbur, isteri kamu sangat cantik!
isteri Imam Muda Asyraf pun takde kurangnya!

yang tak boleh belah, hadiah yang semua Imam muda dapat. Ya Allah...bestnye..=)






2 ulasan:

suamihanyisterizuki berkata...

a'ah sy pon ada tengok tadi. memang besh kan. yer stuju jugak adiah beshhhh, nak nak iphone...hehehe maklom ler dak mampu lagik nak beli ;)

chekgu Moe berkata...

suamihanyisterzuki, nak panggil ape ni? kak hany mungkin? hehe... itulah pasal,iphone tu dah satu lah...pastu tajaan biasiswa sepenuhnya tu, pastu haji ngan umrah. perghhh~~~

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...