Ahad, Julai 25, 2010

baby kiko

fuyyooooo~~

seronoknye jadi  artis kat malaysia ni ye. dah la kaya-raya (tak semua lah) lepas tu ada peluang masuk peraduan. hadiah yang bakal dimenangi pula mak aiiihh...besar juga amaun tu. rm30 ribu. kaya betul!

tadi tertengok cerita Baby Kiko, Amazing Baby (kot) kejap kejap je tengok. selang seli dengan bola di chanel 801. boleh tahan malaysia main. 1-0 dengan korea. :)

oh, baby kiko tadi ye. artis yang aku tengok tadi Erra Fazera dengan anaknya Aleesya. comel sungguh anak erra ni. macam mak dia jugak. hehe.

pertandingan baby kiko ni...mak mak kene hias anak mengikut tema yang mak mak dah pilih dalam sampul surat berwarna. erra dapat tema Paris. dan wang saku rm150 diberikan kepada erra untuk membeli segala keperluan mengikut tema tersebut. aku pon syok la tengok. suka tengok baby ni. tenang rasa hati. lepas dah beli, jadi pakaikan lah pada si anak, kemudian sesi fotografi. masa diberikan selama 1 jam 30 minit. bersusah payah erra nak buat anak dia beraksi. ye lah, baby kan susah nak jangka mood dia. tapi end up, hasilnya comel sangat! dengan background yang sangat cantik. maklumlah, Paris!

ada slot dimana, erra perlu nyatakan, kalau dia menang, apa yang akan dia buat dengan duit tu. katanya 1/3 dari rm30k tu akan jadi simpanan Aleesya, 2/3 akan digunakan dalam kerja amal dan jalan-jalan. :)

ni gambar yang sempat aku snap tadi. hehe. comel betul anak erra!

aku belum ada anak lagi. tapi kadang-kadang nak juga menghias anak. anak kucing boleh? hehe

vidiyo gegirl dan adik menyebok duduk kat katil...:)

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...