Isnin, Julai 19, 2010

aku cuba memulangkan buah keras

Antara bangang dan terlalu bangang. Itulah perkataan yang tak berapa nak tepat aku bayangkan bila terkenangkan mu. Oh, mungkin harus membuat pembedahan, membuang memori yang tersimpan kemas agar aku tidak teringat langsung perkara yang lepas. Blog menjadi medan. Ah, mencari peguam kah? Haha. Ketawa kuat kuat. Sungguh benar kata adik, jangan di layan penulis itu. Entah siapa siapa membaca tulisannya. Di tambah dengan gambar besar . mahu naik juling mata ini. Haha. Mencari peguam lagi. Ya, orang kaya. Bias membidas segalanya. Mentang berduit, bias menegakkan yang tidak benar. Ya, memang aku sudah memohon maaf. Mahu apa lagi? Kau juga mengherdik aku. Enghina aku dengan sakan lagi. Ada aku berbuat begitu? Kalau sekali pun aku ini anjing. Kau pun sama sama anjing. Aku tidak meminta balasan pun? Itu lah, bila kau berbuat dengan meminta balasan! Mengata dulang.




Ewah, bercakap biar berlapik. Berfikir dulu sebelum bermesej. Cewah.



Kata-kata saudara ku “malu nak mengaku ibu saudara, dengan anak saudara pun mahu bergaduh”

Alhamdulillah, adik memihak aku. Kau ada?

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...