Rabu, Julai 14, 2010

lemah jantung

hah! kenapa gegirl terkecing ni? air liur dia meleleh menitik ke lantai. kelihatan seketul tahi. gegirl duduk melepek di lantai. badan berombak ombak. kelihatan sukar bernafas!

aku dah takut. nak menangis pun ada. nasib baik ade si adik. dia doktor. walaupun bukan doktor haiwan, tapi sediki sebanyak dia tahu.

rupanya gegirl lemah semangat. dia terkejut. dia lemah jantung. kesian gegirl. kene sergah dengan Mog yang kecil sebelah matanya. hahaha~

itu lah. nasib baik mog sergah gegirl. kalau di sergahnya adik yang sedang sarat, mahu terberanak kucing aku.

macam macam lah kucing ni.

gegirl. get well soon ya. dia jalan perlahan je. sakit belum hilang. mog pulak buat muka tak bersalah. nasib lah!

3 ulasan:

hentakbelipat berkata...

best kan dapat bele kucing!!

Sandra Azwan berkata...

KECIAN....

chekgu Moe berkata...

@hentakberlipat~ haah! best sgt2..haiwan ni boleh jadi terapi tau..bela lah.kita dapat pahala dan dapat release tensi bila tgk gelagat dia. =)

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...