lagu itu memang tak boleh belah!

baru aku tahu, rupanya lagu yang mempunyai bait seperti ini... hey baby whats your name..bla bla bla tu lagu buatan anak malaysia! wah. aku puji lagu itu. sedap bunyi nya. tapi tidak berkenan dengan lirik lagu yang entah apa apa. kalau lagu itu dinyanyikan oleh si isteri dan sang suami. aku rasa masih boleh tahan. tapi kalau dah macam ni. naik meremang bulu roma.

baru semalam aku tengok kat TV, pelancaran lagu itu. nama penyanyinya aku ingat ingat lupa. misz nina rasanya. sungguh tak updated aku ini. -__-"

bukan apa..sekarang ini dah susah nak bezakan anak melayu dengan lain lain. bukan mahu racist di sini ya. cuma, kalau dulu, sebut melayu je islam. memang kompem. tapi sekarang? sangat menyedihkan. takut aku. lagi lagi video klip yang aku tengok semalam, gabungan dengan penyanyi lelaki, bukan melayu. wah. aku ingat memang lagu itu bukan made in malaysia lah! sebelum ni dengar kat radio je.. huhu

Baby I never seen someone wit your body
You make me wanna get this party started
Hey baby come and tell me what’s the score
Baby baby tell me
What chu what chu waiting for
Baby I never seen someone with your body

You make me wanna get a little naughty
Hey baby come and get me it’s all yours
Baby baby tell me
What chu what chu waiting for
It’s your birthday so tell me what you wanna do
It’s my birthday I really wanna get with you
Drop the beat now and baby we can get it started
We’ll go insane and take it to the after party

So what’s your name
Hey baby what’s your name oh yeah
Sexy’s my name
Yeah sexy is my name
Ok and what’s your game
Hey baby what’s your game
Ok I like to play
I I like to play ay

Hey sexy girl from Kuala la la Lumpur
Hey baby that’s me
I’ll be on the dancefloor
I got chu a surprise
We’re poppin up in VIP
And if I ask nice can I take you home with me

Baby let’s get crazy
Come on loose control ol ol
We’re gonna tear up the after party
I know you want some more oh oh oh
I wanna see ya work that body
Drop it down real low low low
Hey baby come and get me
Tell me what chu what chu
What chu waiting for

ini bait bait lirik lagu penyanyi itu. sungguh sangat menggelikan bagi aku. mungkin bagi sesetengah orang, bende ni tak de apa apa musibah. tapi, kita kene berjaga jaga. perkara macam ini lah yang boleh merosakkan akidah, akhlak kita.

ala..nyanyi je..bukan buat pun..tapi kene ingat, bila benda yang sentiasa disebut sebut, ibarat doa tau. jadi, hati hati lah pilih lagu. yang buat satu hal lah. kita ni kena bijak. =)

teringat lagu lady gaga. terlalu banyak unsur yang tidak baik. tengok sajalah video klip dia. *mengeluh panjang*

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?