jelajah blog ramadhan '1431 lauk best cenderahati comel!

kat sini aku nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan Al mubarak. semoga tahun ini kita semua mendapat barakah ye. semoga tahun ini dapat melenyapkan sedikit rasa gundah, rasa sedih. jom sama-sama buat amal dan jelajah blog. :) semoga (banyak perkataan semoga) kita semua dapat merapatkan ukwah sesama kawan-kawan blogger. terima kasih buat abang ben (bodek bodek) sebab sudi jelajah.cukup lagi tak kata-kata ucapan ni? tehehe~

oleh kerana kawan-kawan sudi menjenguk, aku hidangkan lauk ini buat tatapan korang suma. maklumlah. jelajah ramadhan tak boleh makan kan? tengok dulu, kemudian masak la kat rumah. udang berlumur kunyit panggang!!! =) resepi peribadi ni...




nak bagi buah tangan, tapi iklan kat abang ben terhad sikit. jadi aku pilih nak bagi buah tangan ni. comel kan? kan? hehe.. buah tangan comel

ok, tu saje. thanks datang lawat blog aku ye. sekian. :)

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?