Isnin, Jun 21, 2010

saja nak mengomel sedikit

musim kawin dah berlalu.. sebab sekolah pun dah bukak hari ni. aik.. sekolah dengan aktiviti nikah kawin ni berkaitan ke ape? hehe.

aku pun dah kawen. cume aku pelik sedikit.

kalo time nikah kat masjid, atau surau atau kat rumah, kemain bertudung...
bila masuk bab sanding abes terbukak semuanya.

sang suami kelihatan bangge je sang bini tayang free kat orang kampung. hehe. suke lah kot. bini aku cantik!

so, tudung ni ibarat fesyen je lah kan.

oh, tak boleh ngomel banyak2.

tata~

2 ulasan:

Yam berkata...

setuju...fesyen dan trend je dibuatnye,,malu dengan tok kadi la konon

mOLLie berkata...

yam~yg dah tak bertudung tu...tak boleh kate ape la kan..tapi yang bertudung tegar ni...

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...