Ahad, Jun 20, 2010

lelaki pendek kurang hensem?



teringat waktu bercinta dulu, encik suami selalu bertanya mengenai ketinggian. pada aku ketinggian tak beri apa2 makna pun, sebab, masih ada bangku kuda2 kalo aku nak amik barang yang ada kat atas almari. rasenye tak perlu tinggi2 sebab aku pon petit sahaja.
aku ingatkan soalan hanya terhenti disitu, rupe2nye lepas kawin lagi banyak dia soal aku~~~~!!! waaa~~

hahahaha~ lawak je aku lukis. tapi memang aku pendek dari encik suami. cume encik suami aku tak berapa nak tinggi macam lain2 lelaki. tapi bagi aku, dia tak pendek pon. sedang2 saje. kire bagai pinang dibelah dua lah dengan aku, keh keh keh.

beberapa bulan sebelum kawin, aku search kat google, pasal nak tinggi. fuhhh~~ memang ade tau. macam2 cara nak tinggi. cakap je cara ape..sume ade...namun, setiap keinginan tu pasti ade pengorbanan yang akan dilakukan. cewah!

cara yang menyakitkan pun ade. hishh~!!


haaa... betul...bende ni mula cam hahahahah...gelakkan...tapi last2 aku cakap kat encik suami. ape kate kite try. lagipun rm60++ je. JE? bajet kaye lah. so, aku pon beli lah, hmmm.. lepas sebulan, nampak perubahan. naik 1 cm sebenarnye. tapi pakai bende ni kene ade pantang. kene jage makan, oh..macam pakai susuk pulak kan.

sepatutnye memang boleh naik lagi ketinggian tu. tapi tak jage makan. dan bende ni kene pakai a few minutes je. bukan main pakai macam encik suami pakai. haha.

ok. ade beberapa cara lain yang agak drastik.

satu cara ialah patahkan tulang, n bagi ubat, then biar tulang tu tumbuh balik. scary gile. tak caye? google lah!

dan ade gak yang suntik, tapi ade effect la lepas tu. tatau ape kesannye. tak amik tahu pulak.

alah...tinggi ke rendah, takde la bermakne sangat pon. takat nak hensem2, hati busuk buat ape? biarlah sedap amte memandang. aa..lagi satu..takde makne eh kalo bini lagi tinggi dari suami, murah rezeki. rezeki tu ALLAH yang bagi, bukan bini yang tinggi. ok.

tata

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...