Khamis, Jun 24, 2010

blogwalking

harini aku mulakan sesi blogwalking. semalam tak sempat. bizi satu hari. hehe. jadik aku dah explore banyak-nye blog. lenguh punggung duduk lama2. pinggang pon sakit. ish.. tak boleh jadik ni. bukan ape.. aku tak boleh kalo tak baca sampai abes blog tu. maknenye abes entry aku baca. best. pandai dorang tulis. aku nih...

mungkin perlukan masa kot. haha. takpe la takde org bace pon. janji aku leh bercerita kat blog aku. kesian dia sorang2 takde orang lawat. ok. nak blogwalking lagi. tata~

2 ulasan:

chomelxii berkata...

anie baca blog molie....(^^)v

molliesa berkata...

aie..thank u anie..=)

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...