Khamis, Disember 19, 2013

penyakit hati

Sungguh, aku tak pernah pun terfikir untuk rasa penyakit hati ni ada di kalangan kita.. Tapi, sebenarnya memang ada.. Tak tahu lah apa yang di hasadkan sangat. Mungkin jenis tak reti duduk diam kot. Jenis cepat panas hati kalau orang lebih dari dia agaknya..

Sudah-sudah lah tu.. Tolong jangan jadi pengecut lagi.. Kalau berani, berdepan lah. Jangan baling batu sembunyi tangan. Palingb aku takut, di depan bukan main baik lagi..tapi di belakang........

Minta jauh la semua ni..

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

mama aryan berkata...

salam kenal..

memang susah kalu ada penyakit hati ni kan..

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...