Isnin, Disember 16, 2013

mikael datang rumah mama ngah!

Sekejap aje si kecik ni singgah kat rumah mamangah... Sejam dua je, dah balik melaka balik... Mamangah pun tak sempat nak bekalkan kat mama mikael multivatamin untuk booster susu ibu.. Nanti lah mamangah postkan...

Nah mamangah tepek sekeping dua gambar mikael dengan papangahnye.. Nanti kite jumpe lagi ye..

Buat yang mencari supplement terbaik untuk diri atau keluarga, boleh dapatkan shaklee.. Supplement terbaik anda!
Boleh hubungi saya juga ya!

Whats app/mesej : 0124698495

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

mama aryan berkata...

shaklee mmg bagus,akak guna set berpantang,susu pun byk alhamdulillah

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...