Khamis, Disember 12, 2013

pengalaman minum ESP SHAKLEE

Assalamualaikum!

Lamaaaaaa sangat tak update... Dua bulan sekali baru nak update blog..ish ish ish...camne nak glemer nih? Ahahahhaa... Cik kak menulis bukan nak glemer... Menulis ni umpama terapi sebenarnye...

Berbalik pada tajuk di atas. Saya, sebagai ibu muda, ewah... Sentiasa nak jaga penampilan, nak jaga kesihatan, nak jaga serba serbi lah katanyaaaaa.... Jadi, dah dekat 2 bulan saya minum ESP shaklee ni..cuma pengambilan tak secara konsisten..
Lately baru betul2 minum berjadual..makna kata, bangun pagi, lepas air suam, saya akan ambil sesudu serbuk ESP ni, bancuhkan dengan dua sudu milo tanpa susu atau gula...

Memang sedap! Apa yang saya dapat, energy dan tak perlu ambil makanan berat pada awal pagi... Kadang2 jam 12 tengahari baru saya rasa lapar... Untuk yang nak diet, memang sangat sesuai!

Ramai juga pengguna kata, ibu mengandung, yang amalkan pengambilan ESP, kulit bayi nanti sangat cantik! Oh, tak sabar nak lihat hasilnya nanti, sebab saya sedang membawa bayi comel yang berusia 19 minggu dalam perut... Dan mengasuh dua anak lelaki yang sedang lasak tanpa bantuan suami sangat lah mencabar. Tapi, saya kan supermak! Memang boleh dan kene buat2 kuat!

Anak2 saya, saya bekalkan mereka dengan mealshake, sesudu dicampurkan dengan susu mereka. Kalau adam, anak sulung saya dia kata, mama bubuh kek dalam susu..sedap! Hehehe..

Mealshake ni bagus, sebagai multivitamin dan juga appetizer kepada kanak2...mcm anak2 saya, mereka takde masalah picky eater, pilih nak makan apa...yang jadi masalah sebab semuaaaa makanan pun peberet mereka..letih mak melayan!

Buat yang nak cuba ESP, jom la cuba sekarang! Memang terbaik! Saya dah cuba, anda bila lagi? :)

Published with Blogger-droid v2.0.10

1 ulasan:

mama aryan berkata...

akak pun minum esp juga..

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...