Ahad, Disember 29, 2013

hobi baru saya!

Kisahnya, memang dah lama nak buat bende comel macam ni, tapi tak berkesempatan. Tambahan nak berjinak buat bisnes... Kadang tu kene extra rajin cari ilmu.. Ilmu mesti ada, bakat kalau ada, itu dikira kelebihan, dan minat mesti wajib ada! Kalau tak, ke laut la apa sahaja yang kita buat.

Semoga Allah permudahkan semua urusan ku, murahkan rezekiku, majukan perniagaanku... Aminnnn...

Kalau ada yang mencari pin comel untuk dikenakan pada shawl, boleh wasap ke 0124698495 atau tengok kat instagram @mrsbenggo k..

Gambar upon request la buat masa ni, sebab masih dalam proses pembikinan. Jangan risau, harga memang cantik dan kalau beli banyak boleh diskaun... Dan, setiap pin takkan sama dengan pin yang lain, saya akan buat dalam kuantiti yang sedikit sahaja...biar nampak handmade sikit kan... Dan juga boleh customade ya....Ajak member kongsi beli dengan member pun ok gak! Jom support saya k!

Dan satu lagi, untuk pengguna supplement shaklee, saya nak buat promosi, beli supplement dengan saya, akan saya sertakan dengan free gift. Ni saya je la yang buat promosi... Jangan g tanya pada distributor lain pula pasak free gift k... Nanti kesian dorang...hehehe...

Published with Blogger-droid v2.0.10

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...