Rabu, Ogos 18, 2010

manik manik manik

bulan ni, alhamdulillah, dapat tempahan jahit manik. seronok sangat2. at least dapat jugak duit poket. gaji guru ganti hari tu pun dah masuk. syukur Ya Allah.



baju kak sawal dengan anak2 dia..




ni haaaa baju aku. gile gempak dok menjahit. hehe.. tak siap lagi. nak kene siapkan baju datin dulu. hehehe.
orait,dah siap aku tayang kat korang neh.

=)
dah nak masuk 8 hari berpuasa ye. Alhamdulillah, belum ada alahan..harap kekal sampai ke akhir lah. =)

4 ulasan:

kasha + ajie.. berkata...

cntek molie jait manik...tingin nk cuba tp tgn keras la molie..hehehe~~ **sbnanye x brapa rajin...ekeke**
alhmdulillah...rezeki Allah bg bln ramadhan dan rezeki baby... **mmg sjak ngndg ni alhmdulillah rzeki byk.. :D**

makdara TERDIVA berkata...

wah! cantiknye...rezki ramadhan berlipat ganda buat semua tailor.. :)

eyka syafieka berkata...

sis..brape upah yg manik tabur 2..

chekgu Moe berkata...

kasha..Alhamdulillah...hehe..betul tu..=) takpe, lame2 pandai la nanti,..=)

makdara~ terima kasih. boleh la sikit2..=)

eyka~ dear..biase kalo manik tabur mahal sikit berbanding jahitan manik lain..=) kalau lengan sahaja mungkin dalam min pun rm35.

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...