Isnin, Ogos 23, 2010

7 minggu 1 hari

alhamdulillah...setakat ni masih boleh berpuasa penuh. pengalaman 7 minggu ni, masih belum ada alahan. masih lagi macam biasa. ada sikit kelainan pada emosi dan fizikal. sedikit lah pada fizikal. hehe. cuma sekarang cepat penat dan mengantuk. selalu tidur lepas subuh. sangat tidak bagus ye.

setakat aku mengandung ini, Alhamdulillah, belum ada apa-apa alahan. harap sampai bersalin lah. seronok mengandung ni sebenarnya. suami lebih beri perhatian. maknanya, aku buat apa, dia akan mula offer diri, bukan dulu tak offer..sekarang ni lebih banyak la dia offer diri. kalau beli barang, memang dari dulu dia pegang semuanya, aku melenggang macam biasa.

(jangan sebab statement ini pandai-pandai kamu fitnah aku bomohkan suami aku ya! nahas kamu!)

sungguh, suami aku seorang yang sempurna pada aku. hehe. mesti la puji, suami sendiri beb! aku tak tahu lah kalo orang jenis suka kutuk suami sendiri. suka hati ko lah kan.~ emo pulak aku ni. istighfar...

gambar ni aku amik kat website pasal tumbesaran bayi. seronok baca bende ni. =)

p/s: benar kata seseorang kepada aku, jangan nila setitik, rosak susu sebelanga. yeahh! thanks ye mak sedara sebab beri satu pendapat yang buat saya sangat hepi. =)

korang kalo dipanggil anjing...adakah korang akan maafkan dan berbaik semula dengan si pemanggil tu...? pada aku, takkan sesekali aku berbaik semula. memaafkan? sudah pasti. kerana kemaafan adalah penawar mujarab buat dendam dan sakit hati. =)

nak berbuka apa ye petang nanti. berfikir~




Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...