Rabu, Mac 12, 2014

Projek pin hijab kembali beraksi!

Lewat malam ni aku tidur, biase jam 12 malam dah terlena dah, tapi mata terpaku dengan projek lama yang aku dah beberapa bulan tinggalkan...hehehhee.. Stock habis, maka, memang tak dapat nak berprojek lah aku ni.,

Bukan lah projek besar mana, hanya buat handmade pin buat peminat shawl. Aku buat biasenye aku jual offline je, ada gak member lama beli ambik hati...hehhehee...

Tak kisah lah.,
Kalau korang berminat,
Boleh lah ye jenguk2 kat instagram aku
Tapi, gambar tak sedahsyat seller lain la,
Sebab biasenye aku buat satu tu, tak sama dengan yang lain
Kira macam eksklusif jugak lah. Hehehe

Aku kongsikan beberapa gambar pin yang aku buat tadi..
Simple je
Harga pun murah
Kalau beli lebih dari satu.

Kalau beli satu je,
Macam mahal gak lah.
Upah buat tu..

Lama gak nak siapkan 20 batang pin.. Hihi

Okay lah
Nak beradu
Mata pun dah kuyu
Esok nak kongsi satu lagi cerita

Salam semua

#prayformh370


Posted via Blogaway

Tiada ulasan:

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...