Jumaat, Mac 07, 2014

Demam melanda

Memang betul-betul demam ni,
Pengsan 6 jam lepas makan ubat.

Dasat,
Tak pernah demam tidur macam ni
Seingat aku,
Masa lahirkan adam dan akid pun aku steady je melayan tetamu datang visit,
Memang langsung tak tidur

Betul lah orang tua kata,
Bila dah anak ketiga ni,
Badan akan mula rasa lemah.

Itu la, degil kan,
Taknak dengar cakap orang tua
Konon serba tahu semua benda.

Insaf dah

Lepas ni,
Makan ubat, tidur balik.

Papa handle anak2 ya!


Posted via Blogaway

Tiada ulasan:

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...