Khamis, Mac 06, 2014

Macam nak demam

Yup! Anak2, kamu segalanya!

Ya Allah....
Badan terasa terlalu penat, keletihan, bukan sebab menjaga budak berdua ni, mungkin disebabkan siang hari, cuaca terlalu terik, sampaikan habis semua sumber tenaga dalam badan diserut rakus!

Bangun pagi ni,
Masih terasa lenguh di belakang..
Nak minta tolong husband pun tak boleh dah....
Sedihnye pjj macam gini..

Kene cari motivasi untuk kuatkan semangat balik!
Berikan aku kekuatan ya Allah..
Berikan kudrat yang sedikit terbanyak untuk aku meneruskan hari mendatang

Adam dan akid,
Segera sembuh ye sayang...
Kesian dengar bebudak ni batuk2
Perit dan sakit kat perut kalau batuk gaya macam tu...

Nak tidur balik
Nak rehat kejap
Hari ni perlu sedikit awal untuk memulakan kerja.

Semoga semuanya dipermudahkan
Aminnnnn


Posted via Blogaway

Tiada ulasan:

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...