Jumaat, September 21, 2012

satu hari berkontraksi

assalamualaikum!

aduh... aduh...

dari pagi dah mula perut memulas....sakit memang sakit...terpaksa aku abaikan sebab nak masak untuk adam, mandikan adam...nak dukung dia lagi...makkk aihhhh!!!

sampai di sekolah pun masih sakit...
jalan terkepit-kepit!

oh! penangan sungguh!
kawan-kawan yang tengok keadaan aku pun dok risau..
kang terberanak kat sekolah..
malu jerrr....

time balik..masa drive memang mencabar..
bila kontraksi tu datang...
umang aih!

masa ngandungkan adam takde la macam ni...

mungkin sebab selalu sangat dukung adam yang 9kg tu...
alahai...

adik sayang...
mama ready tak ready...
mama MEMANG  kene ready...

tapi sabar dulu lah sayang...
bagi mama kemas rumah dulu...
biar kite masuk rumah baru..
best sikit... :)

mama pun tak sabar jumpe sayang...
papa target sayang keluar 3 oktober 2012...
mama ok je..

:)

janji keje sekolah mama semua siap..
kalau tak siap..
hati mama tak senang la...

pump pun mama tak servis...
lepas ni baru servis kot...
mama....mama.....






2 ulasan:

Noli@Ibu Wafa berkata...

sabar yer..moga selamat semuanya :)

molliesa berkata...

thanks ibu wafa! aminnnn... :)

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...