Jumaat, April 22, 2011

tinggal 24 hari sahaja lagi

Alhamdulillah..sudah 20 hari usia muhammad adam aryan. maknanya aku dah berpantang selama 20 hari. tinggal 24 hari sahaja lagi. ya Allah..tak sabarnya! bukan apa..sedikit bosan duduk dirumah. memang tak keluar rumah langsung! eh, semalam aku dah baham ayam kepsi..ahaha..mak aku kata takpe..makan sikit jer..lagipun tak de berminyak sangat..hehe..moden betul mak aku.. kalau mertua aku lak, pergh...mau gemok aku..dah la masak sedap..lepas tu ikan siakap, ikan salmon..eee...suke aku kalo berpantang lame-lame..hehehe..:) tapi encik suami sibuk ngendeng jugak..hehe..mintak sikitttt~~~

sakit jahit dah makin baik..maknanya makin tak terasa sakitnye..memang dah hilang sikit la..cuma kalau duduk lama-lama kat atas lantai mau ngilu... sekarang dah gagah, makin gagah. dah mula masak sendiri, tapi mak aku dah siap-siap siang ikan dan potong sayur..aku nye turn masak je la..hehe.. ngelat kan? duduk ruamh ni, isi perut, membuang, jaga baby, online..tu je la keje den..eh...pakai bengkung~ kene jaga badan wooo.. :)

Adam sudah pandai demand, dia kalau tidur mahu ditepuk tepuk dulu..adehhh..penat la mama macam ni sayang... lepas tu malam kalau menyusu mesti lama.. seronok walaupun penat! pakcu adam pun pandai dukung adam..encik suami pun kalah dengan pakcu..hehe.. adam kecik sangat, sampai ayah dia tak berani nak pegang.. adey~

nak share sikit gambar mama dengan adam ni.. anak mama memang pandai posing la~ nanti kite tunjuk kat ayah neh..ayah mesti rindu gile babas dengan kita!



okeys..adam da bangun..dan dan jer budak kecik tu bangun..:)

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...