Jumaat, April 01, 2011

seorang lagi sudah selamat melahirkan!

tahniah buat sahabatku yang seorang lagi....!
selamat melahirkan baby pagi tadi...
pada usia kandungan ke 39 minggu..
fuhhh...
sungguh teruja bila aku mendengar khabar ini...

hmm...
sempat jugak kawan ku berehat di kampung sebelum dia melahirkan baby yang semestinye comel itu..hehe...

3 hari lepas
aku dapat MC
jadi bersama sang suami lah kan..

share sikit gambar romantis kami..
takde photografer..
kami snap sendiri jer..
ehehehee....








weeeeeeeeeee~ lagi 9 hari nak jumpe dak Adam..

saya nak mintak maaf kalo ade salah silap ngan readers selama nih ye..
doakan saya mudah bersalin..

:)

3 ulasan:

nadiah berkata...

molie, gud luck beb!! semoga selamat semuanya.

bykkan berdoa ya. dan selamat bercuti. :)

AziE berkata...

InsyaAllah..mudah bersalin.

Qamarul berkata...

wah.. jap lagi je tue..
isyaAllah dimudahkan yer..

nape tak letak name qamarul ker.. hehehe

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...