Rabu, November 28, 2012

bila anak demam....

Hmmm...nak tido..takut pulak rasanye...
Badan adam panas lagi...
Tadi dah masukkan ubat punggung tu...menangis dia..ye la..tak biasa guna ubat tu...selalu bagi syrup je..kali ni, kene jugak bagi ikot punggung, suhu badan melampau sangat tinggi... Itu aku dah tuam dengan kain basah..kalo tak tuam...mau panas seterika kot?

Nak harap kat papanye, kalau esok weekend boleh la..kesian,,papa pegi keje pun naik motor...dah 45 minit..lenguh belakang papa...balik rumah mesti la nak rehat...kalau balik tak kene hujan takpe..ni balik selalu kene hujan...kite bagi papa rest k..

Akid pulak, nasib baik dua hari ni, dia tido aje...kenyang minum susu, dia akan tido lama sangat sangat...lega hati sebab aku boleh fokus pada adam.

Semalam, aku drive bawa 2 anak ke klinik?papa nye dah memang tunggu kat klinik...alhamdulillah...lepas ni dah boleh dah aku nak bawak budak berdua ni kalo nak g klinik...

Semoga cepat sembuh ye adam...
Mama kesian tengok awak batuk..
Makan pun kurang...

Berat pun dah hilang sekilo setengah..
Dah kurus anak mama..
Cepat sembuh ye sayang!

Published with Blogger-droid v2.0.9

Tiada ulasan:

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...