Ahad, Ogos 05, 2012

fasik kah aku?

Tazkirah dalam kereta bersama suami....masa Rasulullah kecik dulu, bila susu ibu Baginda sudah kering, maka mencari lah sang ibu, ibu susuan kepada Baginda...padahal, ketika itu susu lembu, kambing, unta banyak....tapi kenapa tetap mencari ibu susuan? 
Generasi sekarang dibentuk dengan susu lembu,kambing.... Sebab itu lah zaman kita ni bebudak jadik lain... Ketegaq macam lembu kambing jugak....

#ya Allah...permudahkan urusan aku menyusu anak kedua ini.... Rasa terkena kat batang idung sendiri bila adam pun aku susukan dengan susu lembu kambing.... Siapa sudi jadi ibu susuan pada anak ku?


kalau ini yang menjadikan aku golongan yang fasik... ya Allah.. ampuni aku.... :(



Tiada ulasan:

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...