Ahad, Ogos 05, 2012

:)

ya Allah.... tetiba digerakkan hati untuk melawat ke blog seorang sahabat...

:) senyum saja..

tak guna aku membalas kata2 beliau.. sebab beliau pun tahu beliau siapa..

awak cikgu, saya pun cikgu..
tapi kenkadang ade jugak cikgu tak macam cikgu... :p

trimas ye atas entry awak yang itu! mari sama2 menyedarkan diri kita..

yang buruk memang sentiasa dari diri kita sendiri... :)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

moly!!aritu g jadi cikgu ganti jap..baru paham kerjaye cikgu nie camane sbnrnyer..heheee...

molliesa berkata...

jadi guru ganti sekejap dan sikit je tu....hehehe.. jom la jadi cikgu! :)

Marsha berkata...

molie...pasai ape tu? Xpela, kita beralah....sabar tau hot mama...hihihi

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...