Ahad, Jun 17, 2012

keputusan sudah dibuat!

wohhoooo!!! *lompat bintang 2 kali!

haip! haip! mane boleh lompat la mama! duduk diam2 okay~

Alhamdulillah.... setelah penat memerah otak...akhirnya, kami suami isteri telah sepakat nak reno rumah... fuhhh... berpeluh jugak bila tengok jumlah rm rm tu....

ah pek tu kata boleh bayar sikit2...jadi dalam 2 bulan ni kami kene ikat perut lah... ditambah pulak dah mula bayar rumah sendiri...dan kene bayar sewa rumah lagi, memandangkan kami belum berpindah...

mungkin lepas raya boleh masuk rumah baru (tak laaa baru sangat!)

semoga Allah permudahkan semuanya...

buat kekanda...

mahap kalau adinda ni kalut sikit bab duit... adinda kan boros.. huk huk huk.. :p

 ai lebiu~

1 ulasan:

En. Beyazid berkata...

Salam perkenalan. Jom jd jiran dalam dunia blogger. Harap awk sudi jd follower saya. Saya dah follow blog ni =)


http://apelak.blogspot.com/2012/06/misi-blogwalking-nak-dapat-ramai-jiran.html

kereta cikgu kene pijak!

Assalamualaikum! Lama sungguh tak mengadap blog.  memang bersawang betul lah!  sampai kerajaan pun dah bertukar tampuk kepimpinan... blog ...