Selasa, Jun 19, 2012

2 minggu tu macam 2 tahun kot?

Hari ni, hari kedua suami di sg. Buloh. Berkursus. Masuk malam ketiga lah...tinggal lah aku, adam dan bebudak berbulu tu...mulanye tak terasa lagi....masuk hari ni..perghhhh...dah rasa penat sikit...nak2 bila adam jadi manja sangat! Taknak duk sorang2...adoiyai....

Pening jugak mama....si adik pun tak kurang hebatnya...menendang sane sini...huihhhh.... Esok ada aktiviti di sekolah.. Entah terjaga atau tak pagi esok ni...takot kesiangan lagi...macam dua hari lepas....malu je ngan budak2...

Jaga anak sendirian? Bagi aku itu mencabar! Eh, belum masuk bab anak sakit lagi...hohoho...mintak dijauhkan lah semua tuuuu..tak nak la aku....

Tak tahu lah nanti...bila suami kene transfer jauh....sobs sobs sobs...... Tak nak pikir semua tu lagi.... Nak pikir yang sekarang je dulu...nanti sedih....

Tadi masa makan....adam menjaga diri beliau sendiri.... dia amik buku jawi dia dan belek2....  Yang kelakonye..buku tu tebalik...memang budak suke kot baca buku terbalik...beyond imagination!

Moga anak mama papa membesar ngan sihat...jadi anak soleh ye sayang!

Mama lebiu sooooooo much!

Rindu pada papa yang jauh dimata, dokek dihati.... :-)
Cepat lah 29 haribulan!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tiada ulasan:

ADAB MENEGUR

Baru-baru ini banyak perkara berlaku dan aku simpulkan sebagai satu perkara yang memberikan aku sebagai satu pengajaran, tauladan dan juga t...