Jumaat, Januari 30, 2009

kawan makan nasik

apa lah erti KAWAN ini?

entah..banyak maksud yang boleh diungkap dari perkataan ini..susah untuk ditafsirkan bila ia berkaitan terus menerus dengan soal hati dan perasaan..malas nak berkawan pun ada..sebab?

entah..susah nak terangkan kat sini...yang pasti..mollie malas nak berkawan sangat..huhu..kawan2 yang ade sekarang ni...boleh diibaratkan..kalau ada 100 orang..yang betul2 ada bila kita senang memang 100 tu la..tapi bila susah..pakai jari pun boleh kira..:)

kawan...kalau setakat say hai hai dan bai bai..tu memang boleh la...
kalau dapat kawan yang suka main lompat tikam ni lagi macam haram..depan je baik..wah! serik sangat2~!

kadang2 rase macam kawan ni tak boleh dipercayai..macam harammm..haha..jahatnye..(jangan tiru mollie ok..tak baik mcm ni)..ada..ada memang ada yang boleh dipercayai...tapi amat sukar nak dapat kawan yang jenis berkualiti ni...:) sukar bagi mollie la..

tapi buat masa sekarang, mollie sangat berpuas hati dengan kawan2 mollie yang sekarang ni..:) dorang semua ok, happening walopon molie just jumpe dengan diorang waktu di fac sahaja...:)
sesungguhnya, mollie bersyukur sebab mollie dianugerahkan kawan2 macam tu..:)

pada yang talam bermuka-muka tu...stop pretending la babe...blah je la..takyah la nak tunjuk yang ko ni benar2 concern padahal macam harammmm...hanya ko ngan aku je la yang tahu segalanya...wakakakak...sape-sape terasa..terasa lah babe...

untuk kawan2 mollie..thanks sudi jadik kawan mollie...

my bestfriend ever~ also my future husband...mohd khairul azlan bin mohd zaidi, thanks to you,
for always being there for me...24 hours per 7...:)


mollie berpesan lagi: tolong lah...tolonglah..jangan bermuka-muka lagi...pelissssss...!

3 ulasan:

afiq abdullah berkata...

kwn mkn kwn lbih baik.. supaya kita dpt tau kjujurn sesorng n tau siapakah diri sbnr kwn kita. sentiasa wujudkn prmsuhan dlm dri spya kita lbh berati2..

snm | snm berkata...

ignorance is a bliss, mollie :D

afiq abdullah berkata...

yah Snm..nk tnya kwn tikam mollie pakai apa yer? kalo parang, abg ada koleksi parang jawa,nepal,pakistan,hindustan..nk pinjam leh lar tuk tikam dia balik..hahakz..

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...