Selasa, Januari 13, 2009

minggu yang....menyeronokkan!!

salamz...

hai sume...mollie agak sibuk...dan agak rindukan kawan2 blogger sume...hehe..

dulu slalu je berinteraksi kat sini...skang da susah sket...

laptop buat hal tanak connect internet...agak tensi..huhuhu
last weekend mollie g lepak kat salak tinggi...buat hantaran perkahwinan kawan mollie kat teknik dulu...best2..sbb kami berhuha-huha kat nilai 3...wah!!
sonoknye beli brg2 hiasan hantaran..terasa macam mollie lak nak kawen neh~!

nnt molie upload gmbr ek...sbb skang cam hampeh sket tenet nih..hehe..

ciao~

take care guys!!


hi guys!!
ni mollie update gambar tuk korang tgk...:)

our handmade...:) for miss amat&hafidz..wedding dorang on 8 march 2009...tak saba nak tggu..:)))


ni sume hasil kerja tangan kami...memang takde pengalaman...but its just nice tuk kami berpuas hati...seronok...amat...jom p sane lagi...:)

2 ulasan:

Lup-duP berkata...

erk jumaat?? tatau lagik la...coz hehehe KTP ade game lagi,...and janie tak berapa sihat ..start tym swimming la batOk-batOk ...adoiii ..pehtu dah start byk keje nih ..so memikir lagi jumaat nih ..kalo terase free pg jer..baju swimming semua mmg ade dlm kereta

tra berkata...

bukan molie pun dah nak kawen ke?
huhu...takpe...amik feel dulu...

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...