Sabtu, Disember 06, 2008

my X...?

WHAT IF YOUR EX SAID THESE TO YOU?

1. hi, how are ya?
im fine..u...?

2. hey! you wanna go to mall?
erm..should i go with u..mean..only us..? hows ur gf?? tak marah ke....? :p

3. i love you..
i love benggo now n forever..lalalla~skipping n leave him..

4. do you want some cookies??
no~ u'll poison me..no..thanks (baik hati aku ni..cakap thanks lagi)

5. can you take me a picture?
skang kan org snap gambar sendri..do it urself k..

6. help me in my homework!
we're not in da same course..i hate tech..haha

7. here's my gift to you..
well...kalo mahal i amik..kahkahkah~mater btol..

8. let's just be textmates
only text benggo..who are u???

9. do you want me to buy you an ipod??
i want D80..erm...D4o la..can??(nak snap gambar kawen..)

10.let's sit together in the bus?
jom..baby u marah nanti..(gelak golek2)

11. hi baby..
i'm a gurl, not yet a woman..not baby..geli panggil baby ni...aduh~

12. you still cute..
hahaha..tatau ke..?

13. i still love you..
i still love me..:P (including benggo)

14. can i visit your house??
nope..its not welcoming u..

15. do you love me??
of course not..thank u for leaving me...i found benggo..and i thank GOD..:)


p/s: maaf sekiranya tersinggung (aleee..bukan dia bace pon)

now...i dont want to tag anyone...hehe..because i dont want..

tq for sara..memberi kerja kepada saya..lol

p/s: kepada cik adi gumuks...nah..i tag uuuu!!!

2 ulasan:

alfasih~amiruliman berkata...

Tag la ako!

Hiks!

molliesa berkata...

haha..gediks la plakssssss...

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...