Ahad, Disember 14, 2008

bermulalah.....

hujan hari ini dari KL sampai ke Ipoh..atau dari Ipoh melarat hingga ke KL? Entah, aku sendiri pun tak tahu....hmmm..

aku terpaksa bergegas pulang ke Ipoh sebab aku diamanahkan oleh ibu untuk menjaga kucing2 nya...waaa...semata2 balik jage makhluk berbulu putih itu? aku sanggup!!

turun dari bas, hujan masih lagi lebat..aku macam biasa tanpa payung..so..nak redah pon tak boleh..sbb aku pakai high heel hari ini..ngok!

so..terpaksa lah tunggu hujan reda sedikit, baru boleh redah!!

sampai2 je kat umah..aduhh..kesian semua kucing2 ku...abes basah kuyup..cepat2 aku bergegas masuk dalam umah,amik cage kecik, masukkan sume kucing dlm cage, amik hair drier, letak kat situ..bagi panas...hehehe...

sementara dorg memanaskan badan, aku g wat susu tuk dorg..jadik maid plak dah..adoihh...

da setel sume pasal kucing2 tu..dok depan laptop..tatau nak wat ape..ok..ok..
nak belajar edit gambor ler...tapi tatau..nak bace tutorial tu..malas giler..so..inilah hasilnyer..kehkehkeh...cincin ini tanda dirisik..insyaAllah...

2 ulasan:

EJAY berkata...

congratulation on ur engagement!!!

semoga smpai ke jinjang pelamin.. amin

molliesa berkata...

tq ej..on 27 disember la ej..not yet..huhu..

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...