babai ayah

salam


aku kini berpantang di ipoh..kat ipoh sangat la heaven sebab mak aku bagi je aku makan ape...hehehe..tapi sendiri mau ingat la ye...kang sakit sape susah? sebab tu aku tetap berpantang jua.. ye lah..baru hari ke 15.. kene jaga betul-betul..badan nak pakai lama ni wehhh...
ada orang komen, suruh cerita pasal berurut. oh ya, aku berurut hari ke 3 selepas bersalin. alhamdulillah, makcik yang mengurut memang best! susu makin banyak bila dah diurut..dan aku diurut dengan sedikit adat yang diamalkan oleh makcik tu...bukan bende-bende kufarat...bende biase je..name pun adat... bayaran untuk berurut rm60 sehari. aku berurut 3 hari berturut..memang segar badan.. rase tulang aku dah rapat balik..hehehe...tapi masa tu jalan pun rapat-rapat je kaki ni..tak boleh jalan gagah lagi..:)
Adam pun mudah dijaga. takde masalah. esok aku akan jaga diri sendiri. masak apa yang nak dimakan sendiri.takde dah macam tuan puteri ye adik-adik..hehehe.. mandikan adam pun dah kene buat sendiri..sebelum ni boleh buli encik suami tersayang! hehe..

maka bermulalah episod duduk jauh-jauh selama 2 minggu dengan encik daddy.. :( sedih jangan cakap la..tadi masa suami nak gerak balik, nak mengalir air mata..maklum la..jarang sangat berpisah..tu yang jadi manja macam tu... tapi apekan daya...suami kene berkursus lagi.. memang tak boleh buat ape dahh..

hmm.. mode minggu ni sayu je la kot..hehehe..

ayah! kami berdua sudah rindukan ayah!
kisskissmuahmuah!

Ulasan

ctieymanja berkata…
wah..ayah dah tinggal adam..sabor yer mama...hehee
chekgu Moe berkata…
ctmanja...huhuhu...cedey tau....

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?