Rabu, Jun 04, 2014

Vitamin E

Salam semua!

Hari ni nak kongsi kelebihan vitamin E shaklee.
Sebenarnya saya pun baru mula consume. Cuma cara pengambilan tidak secara konsisten. Cuma lepas bersalin saya berazam untuk konsisten dengan pengambilan vitamin E shaklee ini.
Nampak macam ada perubahan pada kulit. Tapi tak pasti lah kalau saya perasan sendiri.
Kalau nak tahu,kena lah cuba kan. Sebab lain orang,lain caranya.

Jangan risau.
Shaklee ini berstatus halal.
Dan ianya semula jadi.

Kat sini saya kongsi sekali kebaikan vitamin E ni. Biarkan gambar berbicara.


mamaAdamAkidAdra

Tiada ulasan:

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...