Rabu, Mei 21, 2014

Berkhitan

Aduhai
Mata tak boleh lelap pulak
Mungkin sebab hot mocha yang aku minum petang tadi?

Agenda adra telah selamat dilaksanakan. Kebetulan pula suami sakit gigi. Jadi, aku pun menumpang ikut sekali. Maklumlah. Masih dalam bilangan hari berpantang. Padahal Aeon depan rumah (takde la depan rumab sangat) tu dah berapa kali aku lawat. Hihi.

Adra sebulan baru sempat kami khitankan. Alhamdulillah. Budak kecik kan.mana tahu sakit lagi. Doktor potong pun sikit sangat. Sebab apa aku kata sikit, sebab masa balik rumah,tak nampak pun kesan adra kene sunat. Hihi. Semuanya normal je.

Alhamdulillah. Lega.
Esok lusa dah boleh balik ipoh dengan tenang. Yeay!


mamaAdamAkidAdra

Tiada ulasan:

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...