Isnin, Julai 04, 2011

photoshoot!

berdiri dah anak mama?

oi..ape hidap jari neh!

director asek tunding jari tanak bagi adam hisap jari!

mama..letih la maa.. adam sandar eh!

ok..sambung lagi

sedap betul jari ni lah! eh, tangan!

ok. dengan mama sebok nak bergambar dengan adam!

ok adam last ni..say awwww!!! 

ok.tu je main-main amik gambo hari ni. makcik ca bagi hadiah lagi. baju ladybug! hehehe...lady ke adam oi? ok. nak kene layan ayah adam plak ni..hehehe...:) good nite!

6 ulasan:

nadiah berkata...

comelnya Adam!!

hisap tangan macam Anas. kita tarik tgn dia, dia hisap balik. hish, suka betol hisap tangan.

Anas hisap his whole hand, bukan jari, hehe!

molliesa berkata...

nad...molie panggil hisap tangan! hehe..tu lolipop adam la tu..hehe..kdg2 separuh masuk..nanti dah beso mau sepenuhnye dalam mulut? hehehe...
masin tu cedapkan anas kan! hehehe

armouris berkata...

lagi info tentang hisap jari di SIHAT SELALU - Hisap Jari Boleh Akibatkan Jongang

molliesa berkata...

armouris! tq for the info! tapi tangan tak boleh buat ape dah! takkan nak ikat tangan dia kot? heheh...

ザ-sylver- S berkata...

comel gilerr...





tolong picitkan pipi ..please

molliesa berkata...

uncle nizam! baek!!!

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...