Sabtu, Julai 16, 2011

pakcik tua yang tak menyempat!

salam semua!

oh...hari sabtu yang penuh dengan aktiviti...!

pagi tadi ke inti kolej..ada LADAP..
ada lah buat aktiviti untuk guru-guru sekolah ni.
bosan jugak la.

balik rehat kejap.
ajak suami ke floria di putrajaya.

nak ajdi cerita, sedang tunngu turn nak park kereta, ade sebuah kereta tu, persona rasenye..plat nombor wtp1824, memang sangat c to e to l to a to k to a lah~ bangang tak bangang lah kan! main potong-potong lak..kalo nak jalan dulu, turun la skrin kereta kamu, angkat tangan, mesti kitorang akang bagi kamu mampus  jalan dulu lah! memang tak menyempat!

orang lain pun lama tunggu turn masing-masing untuk dapat parking! bila dia dah potong laluan tu..suami aku wat bodo..tapi aku sangat lah tak puas hati..so aku pandang je dia bila dia park (kebetulan aku park dekat je ngan pakcik tua nih)..dia boleh buat muke kerek siap angkat2 kepala...aku lawan lah! eh..memprovok lah..ape lagi.. buat mood swing betoi!

kepada pemandu persona, wtp1824, pakcik sangat lah tak menunjukkan sikap yang baik pada anak-anak kecik pakcik ok. siap nak kerek pulak tuh. pakcik..hidup ni macam rda pakcik...pakcik potong jalan kami..kami dapat 2 tempat parking dan lebih dekat nak ke tapak pesta~ woot woot! tu la..tak menyempat lagi kannnn~

ahhh sudah lah cerita pasal pakcik tua nih~ bosan~

oh ya..

best jugak la floria ni..
ape yang best? banyak bunge kot! hehe

bawak adam keluar petang-petang..
bila lagi kan..

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...