Isnin, Mei 09, 2011

lagi-lagi kisah si adam!

sejak adam lahir. well, kalau korang pun mesti macam ni jugak punye! hehe.. adam memang kesayangan semua. dah la budaknye baik, tak meragam, tido je manjang kan! fuh..abes puji lah. anak sendiri sape tanak puji? hehehe..

kesian kat gegirl. dan nasib baik dia memang pandai jaga diri sendiri, jadi tak risaukan sangat. kadang-kadang gegirl masuk bilik nak tido dengan aku sekali. tapi mana boleh dah. ade adik adam. kakak gegirl kene lah faham. ye. dia faham..dia jenguk masuk bilik jap..lepas tu dia tidur kat luar bilik. nampak macam kesian je!

kadang-kadang terasa jugak sunyi bila budak adam ni tido. selalu tidokan dia dalam bilik, tak panas sangat macam kat ruang tamu. bukan ape, nanti naik ruam. budak-budak zaman sekarang ni kan macam manje-manje sikit. kene pasang ekon tuk dia!

nak mandikan adam dalam sinki, lambat lagi kot sebab adam kecik lagi. kesin pulak nak mandikan pakai air sejuk. bath tub adam pun dah makin kecik je tengoknye. adam dah makin beso! kaki siap tendang-tendang masa mandi. adam selalu mandi dengan itik!


baju tido adam..gambar kucing, yang kelabu tu gegirl, yang putih Mog dan yang hitam tu bob...hehehe..:)

adam, cepat besar ye!

2 ulasan:

mommie yuyu berkata...

yuyu suka la baju adam ni..kiut sbb ada gmbr kucing..
best nya adam mndi dgn itik,..ni mst mama yg excited belikan sume nu kan?

molliesa berkata...

yuyu..:) hehe... baju tu cousin bagi..kirenye adam pakai yang 2nd hand la...hehe..itik pon cousin bagi...mama adam tak sempat nak g shopping adam keluar..heheh..:)

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...