Isnin, November 15, 2010

macam mana nak ke 100 yen

Salam semua!
okay... aku update ni sebab ade yang bertanye macam mane nak ke 100 yen ni.. jadi.. korang tahu tak JJ equine park? dekat area seri kembangan/puchong..
nak mudahkan korang, aku dah google maps, dah tanda macam mana nak ke sana..
 ingat tak kedai yang jual baju rm10 sehelai tu? aku pergi lagi keesokkan harinya.. jadi aku mula memilih dan belanja adik ku..=)
 ni baju aku...buat pakai mase perut dah boyot nanti..=)
 ni pun sama..baju ni adik aku pun amik satu..kualiti memang ada lah!
ni aku belanja adik aku...kirenye dia dapat 2 helai lah! hehehe.. comel2 je..=) kalau korang nak pegi, masih sempat tau...akhir bulan november dia tutup kedai...jadi ada seminggu lebih lagi...=)

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...