Khamis, Oktober 14, 2010

skirt saiz ibu mengandung. mahu?

salam.

di sekolah tidak sempat mahu berFB ni..bagus juga...sebab fikiran tertumpu pada task yang diberi...tapi hari ini malas-malas ke kelas..budak-budak semuanya mood bercuti bergumbiraaa~~~

sempat juga aku ke bengkel, belajar sendiri bagaimana menjahit skirt. aku dan Azan.. tergelak-gelak aku mengajar Azan menggunakan mesin jahit tepi...=)
hehehe...tak susah pun nak buat skirt ni...=)

haaaa... saiz ibu mengandung ya...hehehe..
tapi bukan saiz aku..saiz kawan ku, Azan..
dia dah sarat dah..lagi 6 hari mahu bersalin...
bila Puan Ngiam datang, Azan tunjukkan hasil ini.
dia kata bagus..
^_^
sah, aku memang warisi kepakaran ibu..=)

esok kalau sempat, aku mahu buat onde-onde pula..itu senang saja.
harap menjadi lah.
hehe.
nanti aku tunjuk hasilnye ya?

sampai jumpe lagi~~

1 ulasan:

suzzsuzie berkata...

comelnya warna pink

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...