Khamis, September 30, 2010

gile penat~!

short update!

eh, zack zukhairi dah bertunang~??? hehe..

tahniah zack..=) tahniah itah.. kak molie doakan jodoh korang berkekalan..okeh...=)

harini, baru masuk hari ke 3 sekolah. penat turun naik tangga. esok akan cuba cerita pasal sekolah baru aku.

Alhamdulillah..hari ni jaga kelas budak baik2 dan nak belajar...seronok bila dorang ucap " terima kasih cikgu" dengan nada yang benar2 ikhlas...=)

semoga aku tabah di sini.

orait. siyes.esok aku cite. siap ngan gambar ok. okeh. tata.

p/s: kerani sekolah cuba nak siapkan sume hal berkaitan gaji...harap bulan depan gaji masuk! syiookkk!!
      ok bai!

2 ulasan:

I n n z berkata...

eh dy ade ckp dy dah bertunang ke ?

chekgu Moe berkata...

I n n z...dah...kat facebook tunang dia..ade gamba...comel je..=)

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...