Khamis, Mac 26, 2009

items

huh...3 bulan 2 minggu dan beberapa hari lagi~

panjang lagi masa tu...

listkan items yang perlu dibuat:~

HIV test
submit borang permohonan nikah
cari kain buat baju nikah then upah kat mak utk jahit..hehe
katering(mak buat)
barang2 hantaran ade lagi tak beli
carik photographer (terbang duit)
tempah kad kawen
blablabla....

molie takde sanding kot...biase je nanti..buat ape yang mampu je..:)
takley membazir sangat..lagi pun dalam islam tak galakkan bersanding (dgr ustaz bagitahu la)
hmm..nikah kat masjid mane ye..?

huh...

banyak lagi sebenarnye..sangat banyakkk lagi bende nak dibuat..

1 ulasan:

.::aDa::. berkata...

hye..cari photographer ye?my brother in law wedding photographer tau..hehehe..check this out : http://azimfoto.fotopages.com/

:)

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...