Jumaat, November 14, 2008

cincin orang punye

~

hiks~

gedix dok amik gambo cincin orang...

erm..gamba ni diambil dari seseorang yang mempuanyai bakat yang sangat besar dalam bidang fotografi....tgk je la close up gamba ni...pada aku..sangat cantek!

dan...sudah semestinya kreatiF!

dan yang paling tak aku sangka...empunya gambar ni seorang pensyarah di KYM (kalo tak salah kat melaka la kan...)

hebat betul Anugerah ALLAH yang MAHA KUASA..:)

2 ulasan:

Mamantaro berkata...

Hahaha...
Ok2 molisa. ur welcome to use my pics. Tp jgn lupa letak kredit yek for me!.

mOlliE berkata...

hehe..tq! under the pic is already mention upload by u..:)

Air ketuban bocor??

Assalamualaikum. Hari ni saya nak kongsi pengalaman bersalinkan anak yang keempat pada September 2016 yang lalu. Sepanjang proses mengand...