Rabu, September 24, 2008

R I N D U

lagi 6 hari tiba hari raya..kiranya aku sempat berpuasa di rumah selama 10 hari...peh..best juge ye..tapi, tadi..tibe2 teringatkan adik yang jauh di volgo...berbuke ape dia hari ni? rindunya kat adik aku yang sorang ni..
paling best bile dia ade kat umah, ade je kuih2 pelik yang dia nak buat..
sebab dia la aku tau buat kuih keria..hehe..padahal aku pun baru tahu name kuih tu...
kat sane (volgograd,rusia), tak banyak yang boleh dibeli utk makan camtu je..susah nak dapatkan yang halal..so, terpakse la masak..kadang2 dia buat kuih keria guna ubi kentang (sepatutnya pakai ubi keledek)....
lagi setahun lebih je dia akan menamatkan pelajarannya..pastu aku dah boleh berbangga dah...sbb adik aku ni doctor...hehe..hope dia jadik seorg doc yang bagus..

sangat rindukan dia..

selamat hari raya adikku..kakli rindu sama kamu!

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...