Sabtu, September 06, 2008

Puasa

hari ni hari ke 6 puasa...
lepak kat rumah memang waktu yang paling best..
best sbb time masak je..mak aku masak..hehe..
bukan malas..sbb sedap gile mak aku masak..hehe.

lusa dah kene balik kolej..
bosannye dok kolej...
da la takde tv..

raye ni cam tak bape meriah sbb balik kg..
agak kelam kabut kot tahun ni...
tiket bas lak naik 30%..
mahalnye!!

ape2 pon tetap best sbb aku balik raye 19 sept 2009..
hari tu genap 4 tahun hari2 bahagia...
da 4 tahun aku kat upm..
lamenye yea..

hope aku dapat keje bile dah abeskan study ni..
dapat bagi mak duit...
dapat bayar pinjaman a.k.a hutang..

ok la..nak lipat kain ni..hehe

daa!

Tiada ulasan:

SMK Hang Kasturi 2018

Alhamdulillah, dah hampir 5 hari menjadi warga SMKHK, Alhamdulillah, akhirnya Allah makbulkan juga doa. terima kasih buat keluarga, dan juga...