ibu hamil tak sahur ok je!

salam ramdhan 15 semua!

penangan berbuka di aroma ikan bakar di pantai jeram, akibatnya tak bangun sahur aku laki bini! ahhhhh!!!

tapi nasib baik hari ni, hari cuti..jadi tak de lah penat sangat nak kene turun naik tangga, dan semalam pun, banyak jugak aku minum air kelapa kat kedai tu..sedaaaappppp....

:)

hari ni, aku ajak adik2 berbuka di rumah. menu berbuka soto ayam dan air tembikai laici... ni menu permintaan si somi.. :) gambar? takde.. tak sempat nak amik pun..sibuk dengan adam lagi...tapi hari ni adam baikkkkk sangatttt..dia makan sendiri je kat bawah... ye la.. orang tak puasa kan?

alhamdulillah..kenyang kami satu family makan masakan aku yang boleh laaaaaa makan! hehehe...

hari ni, kandungan aku dah masuk 30 minggu.. fuhhh..fuhhh.. lagi sepuluh minggu je, lepas tu..yeay!!! :)
adam pun jadik la abang...hehehehe...adam pun dah setahun 4 bulan... banyak jugak yang dia dah pandai buat selain mengamuk..hehehe

terbaru, sepak dan menanduk bola.. ni papa dia la yang ajar ni...kelako betul gelagat dia...

moga kandungan aku sihat sampai la saat melahirkan.... moga adam pun sihat...takde sakit apa2 yang kronik... risau aku.... memikirkan somi nanti nak kene tukar pulak...makin risooooooooo.... :(

ok, takmau pk yang sedih2.. ciau~





Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

mari ganti tempat pasang plug yang rosak.

TAMAN BURUNG DI MELAKA

apa itu shingles?